Pages

7/16/2011

nedelja cauri

Ja, pirma nedelja ir pagajusi. Ir gajis visadi, gan labi, gan videji. Pirmais jau bija tas, ka pateica, ka man ir parbaudes laiks uz nedelju. ta nu 4dien sanjemu telefonu tad tas nozime, ka es palieku.
Meitenes Tairina un Tatums(mja divaisn vards)  ir diezgan jaukas, nakosnedelj vinjam ir vel skola... bet tad jau saksies brivlaiks. Esot seit tikai nedelju esmu jaun nogarshojusi lazanju, tortiljas. :)
vecaki ir diezgan jauki un superigi :D :D smejos par sevi. nakosnedel, laikam mes dosimies uz Londonu.... Miniet, kurs ir uztraucies? :D
Londona, ka jua sen rakstiju ir netalu.... 23 min ar vilcienu... :D
patiesiba mana uzraudziba ir vel viens mazulis, kakens Hloja... :)
Vinjiem ir velviens lielaks kakjis, kura vardu nekad neatceros... :D
Ir stastit daudz, ko bet vinjiem ir interneta pieslegums uz laiku, tad nu ceno'sos jus painformet, ka esmu dziv un viss ir labi.

1 komentārs:

  1. eh, super, ka tev iet labi! atved man suvenīru :D kaut vai pildspalvas uzgali :D nu ok, vairāk es priecātos par ledusskapja magnētiņu, ja gadījumā nevari izdomāt, tad pačukstu priekšā :D

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)