Pages

7/05/2011

vēl.. ai vienalga...

jā, vēl 4 dienas... apnicis jau skaitīt, jo tas ir tepat drīz, jau aiz stūra...
pēdējas dienas pirms 2 mēnešu nebūšanas Latvijā ir darba pilnas, cenšos izdarīt pēc iespējas vairāk. Jā, beidzot lielo veļas kalnu būšu nogludinājusi.... Tik jāpaspēj izravēt pie mājas dobes, uz dārzu, kas ir pie Limbažu robežas gan nepaspēšu... Par vēlu, Rasa, esi attapusies! Bet nu lietas labā būšu ko darījusi.
Rīt ar meitenēm došos 21 km no Limbažiem uz Tūju. Pilsētu pie jūras... Diemžēl šī pasākuma organizēšana parādījās,  kas ir mani īstie draugi....  Ja kādam patīk uzpūst mušu no ziloņa un līdz ar to viņš var iegūt jaunu iesauku Drāmas karaliene! Es jau divas dienas pēc kārtas citēju MTV realitātes šovus: Man ir apnikusi šī drāma.... Sīki un traki negribu neko stāstīt, jo tomēr šis ir pieejams visiem interneta lietotājiem.
Pagaidām tas tā viss,jo baigi sāp muguras lāpstiņa, esmu caurvējā sapūtusi.... jādodas gulēt, jo rīt gara diena... :)

2 komentāri:

  1. žēl, ka man jāstrādā un mums nesanāks tikties pirms tavas aizbraukšanas, kā arī nesanāks man tevi lidostā pavadīt... :( bet Tu zini, ka es to ļoti vēlētos izdarīt.... varbūt varēšu tevi sagaidīt! :)
    Es zinu, ka Tev viss izdosies!

    AtbildētDzēst
  2. paldies! :* :) Es zinu,bet nu nekas.... :/ pardzīvosim kaut kā.... :)

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)