Pages

2/06/2012

tik daudz piedzīvojumu

Sveiks, dārgais lasītāj! 
Šodiena bija piedzīvojumu pilna- pirmā diena 4tajā semestrī; sarunas, ko 15tā trolejbusā nepieminēt;  saplīsušais etalons; izmisums...
Tā nu šodiena man iesākās vakar, kad mēģināju uz Rīgu nokļūt ar autobusu, kas beidzās neveiksmīgi un uz Rīgu braucu šorīt. Pirmo reiz nopirku biļeti internetā, bet visam pirmā reize. 
Šodien  sākās 4tais semestris SZFā. nedomāju, ka izturēšu, bet nu jau esmu pusē uz bakalaura iegūšanu. (Rasa tagad papliķēs sev pa plecu). Beidzot esmu īstajā vietā, vismaz pašlaik man tā liekas. 
SZFā ir jauns kafijas automāts, kurā ir iespēja nopirkt zupu! un visādas kafijas, šokolādes. un vēl tu vari izvēlēties lielu glāzi vai mazu glāzi. Neaizmirstams ir jaunais SZF bibliotēkas izkārtojums, man ļoti patīk. 
Tā nu lekcijas bija pavadītas ar Elīnu braucot 15tajā trolejbusā izdomājām parunāt par referendumu. Uzreiz ziņkārīgas cilvēku acis, dažu pārmetumi acīs, pieminot vārdu "pret". Tāpēc uzmanieties lietot vārdu "referendums" 15tā trolejbusā. Uzmanieties! :)
Nokļuvām līdz LU galvenajai ēkai un devāmies uz 19to trolejbusu. Iekāpjot viss mierīgi, tik ar mazu steigu un es dzirdu plīstošu plastmasas skaņu, paskatos uz savu etalonu tas ir saplīsis. laikam, aizķēries aiz manām somām un saplīsis. Tā nu nācās iet atjaunot etalonu. Lika uzrādīt čeku par to, ka šodien esmu pagarinājusi etalona mēnešbiļeti, jo viņu sistēmā tas vēl nerādījās. Tad nu man iestājās izmisums, jo nezināju, kur tie ir. Meklēju makā, visādi čeki, bet ko vajag nav. Beigās jakas kabatā ieliku roku un tur arī gulēja divi saburzīti čeki. Nu to vismaz nokārtoju... 
Tā nu pēcpusdienu noslēdzām pie Elīnas ar pašu gatavotiem hamburgeriem. Bija garšīgi! Pasmējāmies, kā jau parasti.
Diena tika noslēgta ar biļeti uz "Mīlestības svētkiem 2012" tā nu 9tajā februārī uz pasākumu. Sen neesmu bijusi uz masveida pasākumu, pēdējā reize, laikam, 30 Seconds to Mars koncerts.
Tā nu esmu jūs informējusi par to, kas man jauns. 
RaSa
P.S. Manuprāt, vārdam LABI nu jau ir cita nozīmē! ;)

4 komentāri:

  1. Jā, šī dieniņa bija laba.. gan atkārtosim kaut ko tik pat labu, tikai bez etalona salauzšanas :D

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)